Tuesday, February 8, 2011

kalau saye mati.......

Setiap hari saye berdepan dengan maut. kadang2 terlalu dekat,kadang2 ia agak jaoh. tp alhamdulillah,saye aku masih hidop dan mampu menaep hingge ke saat ini.

um..ade beberape perkare yg aku nak wasiatkan.manela tau kalau2 ajal aku sampai awal kan..wuu,mcm sedih la entri nih..

1st skali:tolong bgtawu kat orang2 yg aku sayang,bundaayahnda aku sgt menghargai segale jase diaorang. siyez takkan mampu aku ganti atau bayar sampai bile2.uhuk2..



2nd: tolong jgn pisahkan laptop aku ngan handset aku.sape yg nak warisi,kene ambek due2 skali. kalau tak,aku akan menghantui setiap mimpi2 malammu.muahahaa..

3rd: tolong halalkan semue hutang piutang,yg tertulis mahupun yg tersembunyi.kalau tak mampu nak redhakan,bolehla tuntut dgn mane2 individu yg same bin/ binti ngan aku. tidak lupe juge,makan minom, aku samaade yg ditelan dgn sengaje atau separa sedar, duet photostat note, duet ganti kad phtostat ilang.

4th: aku nak didoakan setiap malam khamis dengan name aku diselitkan sebelom bacaan yassin..bolehkan?bolehkan?hihi.sertakan sekali kismis tok guru belian drpd ustaz hezri ye.

5th: tolong bagi kucing2s aku makan whiskes. biapon sblom ini diorang hanye makan nasik ngan ikan bilis.

6th: sewe rumah bayar. jgn lupe.lambat takpe.

7th: suruh wani tu mandi!!!!!

4 comments:

  1. kte nk warisi harte yg kedua 2....=))

    ReplyDelete
  2. wani da mandi r...
    klo shahpuan xdtg mcn mne nk byar...=p

    ReplyDelete
  3. ntah la wani tuh~
    xmandi ..
    ptut bau plik jep kt umah~

    ReplyDelete
  4. mcm tu la wani ainrevival..bkn sng nk besarkn die..

    ReplyDelete