Tuesday, February 15, 2011

Blank

assalamualaikum sume...

1st skali,harini Maulidur Rasul. jadiknye,marilah kite same2 menbanyakkan selawat ke atas junjungn mulia kite,oke!

umm..tak taw nk tulih ape dlm entri kali ni.sedikit blank dan blur kerane usus kecik aku tersumbat dgn kuey teow kung fu.
tapi tadi,aku makan tak abes. tibe2 merindui kuey teow itu.:(


okela. rase nak tulih ape terlintas kt pikiran je la. pasal ape yg sepatotnye kite same2 perasan.
Pade pendapat aku,sebolehnye,layanla orang laen mcmne kite mau dilayan.contoh die senang je:kalau kite tak suke bau kentot,jgn la sekali2 kite meletakkn percubaan utk kentot dikhalayk umum. paham?

mcm td aku nak pg print assingment. da pukul 2.50. tanpe kemaluan yg berasas,selamber je bdk yang tgh print tu jempot kawan2 die yg nak tumpang print sekali kt die. siap edit lg. beragak la kan.da la aku ade kelas pukul 3.assingment lak kene hantar sblum pukul 5 entah knape,harini aku malu sedikit utk berbicare,menegur secare berhemah spt selalu..kui3.hah,kat sini takyah nak salahkan aku buat kerje last minit sebab mesti aku yg menang. ni kan blog aku.hahhaha

same jgk kalau nak menegur org. tegurla mcmne kite nak ditegur.aku mmg pantang banyak kalau org men sound2 ni.taching lebih sket.bukan ape,hati kecik aku ni manje sket. hehee
tp aku rase sume orang la mcm tu la.cume yg hati kebal je tahan kalau kene tegur kaw2, tak tunjuk.  tapi bile dalam bilik hantok2 kepale kat dinding.


ow,aku da joah tesasar..

2 comments:

  1. aty! lain kali klau org potong giliran..
    ckp camni : saya dah lma terpacak kat sni nx print.. bukan nx tgk awak potong giliran saya.. :D

    ReplyDelete