Tuesday, January 25, 2011

susah juge ye...

evening ebribadi..

pe plan mlm ni?wat hmwork yg sememangnye takkan pernah nak putos2 atau sekadar berangan bahawe korang adelah salah sorang dari philosopher yg cekap mengarang baris2 quotes untuk tatapan umum?
bagi aku, takde langsung bezenye dgn pepatah/ simpulan bhs/bidalan melayu.maap,aku mengarot.

sebenarnye entri ni hanye la untuk tidak mengecilkan hati kwn2( cikmessi,ciksnowhite,ciktampuk2, cikbuluhperindu) krn gagal mengupload gambar mereke dlm entri yg lepas. klik sini








sori,memang takde link pon.aku malas sebab entri aku hanye sekangkang kere.heee.
kat kerete mewah masing2


artis2 rakaman sementare ddpn wonderland

kt rumah sajian tradisi adabi


cukopla kot tige keping gamba ni yg ade memaparkan muke korang.bukan ape,intenet slow la.dan semoge korang tawu, takkan femesnyela interprem dlm blog aku nih sebab blog aku hanye ade 3 follower......hahahahahhahaha

4 comments:

  1. hahha...xpe ckit2 lme2 jd bukit~
    ciktampuk 2 comel r kimslm kt die ye..=)

    ReplyDelete
  2. ow..ciktampuk2 tu xyh kagom sgt..dy mkn cha kue teow xnk udang sbb tkot bertmpuk2 putih ngn ubat sbb elegik..kui3..

    ReplyDelete
  3. urmm....ptut come sgt...=p
    msti best jd kwan die sbb leh mkan udang die..ehe
    mmg brtuah r jd kwan die kn.

    ReplyDelete
  4. ble nye nk update blog nye nie...
    xsbr x glak ~~
    dr bndr gagak.

    ReplyDelete