Sunday, January 16, 2011

A dalam hidop saye bhg 2

dalam famili aku(ejaan famili seperti dalam lagu raye tu)alaa..lagu tu..

          

back to the point.A.um,starting ngan aku,
1) Achik(sebenarnye makchik) kadang2 adik(sebab aku comel sgt..oke,itu tipu).
2)alang(kakak atas aku)
3)anek(abg aku,kembar die cube panggil adik,tetapi gagal.)
4)abang/ibang( semue org mmg pggil die abg,tak kire jantina dr seluruh pelosok kg)

adik beradik laen,x start ngn A.mungkin mak aku bimbang keypad huruf A kt hphone atau lp akan pudar semase menulis name anak2 die memandangkan huruf ini juge adelah dalam kelas hrf vokal yg femes.hehe

5)aisyah.adib,amanda,amirul,adiklan,angah,kakak(sumue anak2 sedare aku0
6)tdk ktinggalan juge,uncles aku,sume start ngn A utk ayah,mcm ayah long,ayah ndak.
7)aki(org pahang panggil atok diorg aki,cam smart kan?)
9)awan(oke,aku pon konpius.sebenarnye wan je)
10)kawan2 aku(ain-dalam 4,5 org jgkla,aiqa,aty2,awani,abila,ara isahak,aneez,afiza,anana,adila,aten,antan??)


No comments:

Post a Comment