Saturday, January 15, 2011

A dalam hidop saye bhg 1

hai ebribadi..

dalam hidop aku,unconciesly(dalam tak sedar) banyak betol huruf A dalam hidup saye(ayat same pulak mcm tajuk). semuenye bermula dr darjah enam....oke,aku bukan nak cakap yang aku dapat 5A.

cikgu mase form5 aku kate, (mase nak bagi semangat dekat2 SPM)kite mesti bermule dengan 5A jika mahu berjaye dalam  hidop(kirenye beliau nak bagitau ktorg yg sememangnye ktorg bole berjaye dalam SPM sbb dalam kelas aku tu semua dapat 5A time UPSR dan majoriti 8A dlm PMR(biase2 jek).beliau punye teori macam ni,darjah 6 dapat 5A. nak pegi ke form3 tambah tige tahun,maknenye perlu usahekan lagi 3A je.so,PMR akan dapat 8A.(o yea..).pastu nak pegi ke form5 tambah due tahun,usahekan utk 2A dan akan dapatla10A dalam SPM.

maksud cikgu aku tu, ktorg perlu dptkn 2 A je lagi,pastu mesti dapat mmbggekan makayah. tapi,mase tu, aku tak brape nak dengar nasihat die.kalau aku betol2 paham konsep cikgu tu,mesti aku da bolot straight Ahahhahah...aihh,semudah itukah?

3 comments:

  1. hahahahah~
    patut ah xdpt straight a kan~

    ReplyDelete
  2. hum..bgitula nmpaknye..kite cube utk dekan la plak..msih x tlambat rasenye..:P

    ReplyDelete
  3. chaiyok2 ~bebelan sebuah senyuman~

    ReplyDelete