Friday, January 14, 2011

hik..hik..malulaa

Bismillahirrahmanirrahim-wuiyoo,ini ciri2 blog yang diberkati..

salam kepada semua yang sudi mengerling kat blog(saye, aku, adinde) ni.hahaha,nak pilih kate ganti diri pertame diri sendiri pon (saye, aku, adinde) tergagap-gagap.um,gune 'aku'la.lebih dekat dan mesra penggune rasenye.hehe..

entah mcmne malam ni tibe2 hati aku berminat pulak nak create sebijik/sebuah/sekaki blog.mybe aktiviti ini kelihatan menghiburkan seperti yg dilalui kawan aku,cik snow white(name mmg tak macam dalam ic) , atau sesaje nak membuang mase yg agak banyak di awal sem, atau dengan niat ingin mempertingkatkn kemahiran menaip aku.hahaha.rasenye aku lebih senang ngan yg nombor due tu sbb ia kelihatan lebih mulie dan berpahale..kn2?XD + kalau ade spelling error,okey errors dalam entries aku(kalau cume jadik entry je pon),bhahot2 duibuqi!

hoh,susah jugak tuleh blog ni.aku mmg salute solution la kat bloggers dgn entry2  diorang.sumpah kreatif!
eh,aku da ade 3 perenggan la!haha..cukupla tuda 3 perenggan.satu usahe yg mmbanggekan.oke, aku je yg bangge.haha


tq from me-hidup berjase!!



2 comments: